tisdag 5 januari 2010

Ännu en kall dag i Skellefteå

Godmorgon

Ännu en kall dag, -20 visar tempen. Jag ska nog hålla mig inne i dag, tända en mysig brasa och städa bort julen.  Känns helt rätt att städa bort den nu, man blir som less.

Har sovit som en prinsessa i natt. Dock så är det svårt att ta bort tröttheten på 5 nätter genom 1. Så jag är väl lite spak än. Tjejerna ska ut på club 27, jag passar på det blir hemmakväll med eventuellt middagsfrämmen. Så tråkig är jag. Jobbar i morgon, börjar 08. Så det känns lika bra med en lugn kväll.


Jag ringde ju tekniska i går & ja vår Bovård hade ju fel. Det stämde ju inte, dom skottar med glädje, nu i helgen vräkte det ju ner så det blir väl en prioriteringsfråga vilket jag absolut förstår.
Bovärden på vårt jobb får av mig ett STORT - i kanten, och innan hade redan 2 -, så ni kan ju tänka er hur bra han är som vaktmästare. Hur engagerad han är. Ungefär en 1 på en skala 1 till 10. Och det står jag för.

Snart fyller vi år också, ska sätta mig ner och se när vi ska bjuda hit vänner & familj. Så mysigt:-D Jag gillar att bjuda på middagar och fika.. sambo tycker inte att det lika kul men nästan;-D
Godmorgon på er

1 kommentar:

Anna B sa...

Ja just ja, snart är det dags för er två. Vad önskas på dagarna? Vågar man ge något smått, eller för det med sig otur?

Skulle vara kul om du hängde med ikväll, men förstår om du hellre vilar inför morgondagen.

Kram