lördag 2 januari 2010

Lite sömn

Godmorgon

Sovit dåligt i natt, & det är inte 1:a natten så det börjar nu kännas, blev väckt vid 02 på jobbet & hade svårt att sova efter det.

Kom hem och kramade om sambo som åkte på jobbet, ja vi inleder året med att jobba om varandra. Fortsätter i samma spår, men det blir bättre nu det vet jag, det ska blir bättre. Men det är inte kul att gå om varandra i nu snart 4 månaders tid, nu är det inte jämt men det har varit ofta.


Att jobba i går var inte kul någonstans, våran jobbdator är knäpp & har varit det i 2 veckor, dvs man kan inte göra det man ska & jobbet med boendeprojketet går sämre & sämre. Starta om den 13 ggr och det gick ändå inte göra det man skulle. *SUCK* Sen var det ju all snö, jag skottade i 1 timme i går på jobbet, Fastna först på pakeringen in, sen gick det inte att gå in vanliga vägen så fick ta en annan väg för att ta mig in på bygget. Pga all snö. Jag blir  så less på denna snö. bebisen tyckte verkligen att jag skottat nog efter 40 minuter så jag tog en paus.
Nu för det f-n sluta snöa. Tänk om man visste att vintrarna skule vara så här? helt okej, då ska vi köpa oss en 4 hjulsdriven jeep. Kan man ta sig fram bättre. Lill Audin mår inte bra av detta väder:-(((

Ska mysa vid brasan i dag & äta frukt har laddat med alla möjliga gosaker som kiwi passionsfrukt, ananas & apelsiner:-D

Blir en lugn dag & kväll, jobb väntar i morgon:-D

Inga kommentarer: