fredag 8 januari 2010

Fredag

Godmorgon

Snart så styr jag min kosa mot Lövånger, jag ska till syster & bli fin i håret sen ska vi syskon och mor äta god mat & mysa hela kvällen vid brasan.

Kallt i dag med och det uppskattas väl inte. Har känt mig lite trött dom senaste dagarna & inte riktigt i form. Bebisen verkar då må prima:-D och det är ju huvudsaken.


I helgen blir det hockey & att ta det lungt, jag är ledig till tisdag och det känns helt underbart:-D Huset är städat & julen är bortstökad.
Ha en fin fredag

1 kommentar:

Dessie sa...

Va skönt att ha det rent och bortplockat omkring sig. Jag hinner saker till hälften nu för tiden, sedan vaknar lilleman och vill bli buren. Så jag har lite rent och lite bortplockat här hemma just nu! =) Det är skönt att plocka bort julen men samtidigt så får man så tomt typ där granen stått osv. Måste hitta nåt att fylls luckorna med! *hihi*
Jo men jag ska bara med Liam på dagis på Måndag sedan är jag helt fri! Ska vi ses? Kram