söndag 3 januari 2010

5:e natten sådär...

Godmorgon

Sov bra fram till 04.00, Maud väckte mig då. Sen kom det ett sms 04.36. VEM SKICKAR SMS PÅ NÄTTERNA?!? Jo Jassi, denna människa känner jag inte vet inte vem det är men, det hela började dan före nyårs då det kom ett sms. Hej Svejs, Nu är snacksen inför nyårs & det blir så att alla får lägga en 20 var, det är tungt men ett måste/jassi , då tänkte jag att det är kanske Stina eller Mariah som skicka inför nyårsfesten. Och att jassi var ett uttryck inte ett namn. Så jag tog ju med 2st  20:or. Alla titta på mig som frågetecken då vi kom...

Så inatt kom det 1 till. Hoppas det gick bra i går/jassi. Uppenbarligen är jassi ett namn & uppenbarligen hade jag fel. Men vem skickar sms på nätterna det borde förbjudas. Alla har väl på mobilen, för att väckaren ska ringa?

4 kommentarer:

Dessie sa...

Visst vet du om att väckaren ringer trots att mobilen är avslagen?!? Tänkte bara så du slipper bli väckt! =D Kram kram

rebecca sa...

Dessie har rätt :)
//rebbo

Inreda Mera Hemma sa...

Ja jo det visste ja ju, men det har inte alltid fungerat, men jag bör nog testa igen, så jag får min natts sömn:-D

Anonym sa...

Varför inte svara och fråga vem människan är? Då kanske han/hon blir införstådd med att denne person skickar till fel person också..