onsdag 13 januari 2010

Mina ilands problem

Gokväll!

Jag har haft en kass dag, mkt för att jag har inte fått vila. Jobbade över till 11.30 sen åkte jag och handla hämta ett paket & hem och laga tonfiskröra. Sen pyssla jag på tände en brasa blev trött, skulle lägga mig och vila. Telefonen ringer... den slutar ringa vid 16.00 och jag hann inte vila. Nu har jag hunnit äta och ska strax i väg till smedjan en sväng, eftersom jag är trött blir det garanterat en kort vistelse.


Det mest värdelösa med denna dag är våra datorer, alla 3 som vi har ALLA 3 är KASSA, Skräp SLUT inget att ha. Jo det är sant, jag överdriver inte... jo kanske lite. Men till saken hör, att jag försökt lägga ut bilder på min hemsida http://www.designfridaholm.se/ men det går inte för att jag får inte över dom, jag har jobbat med det i 5 timmar och har tagit mig halvägs ( pga av att USB uttaget på den datorn fungerar bara ibland)dvs dom är på 1 dator och är halvt redigerade, jag har halva redigeringen kvar sen ska dom på USB minnet sen på denna dator för det är den bästa av dom alla 3 men saknar program.
Det är mitt ilandsproblem. Sen att jag har en kass diskmaskin saknar kamera och ska ha bebis gör att utgifter känns många... men som sagt det är ju ändå en fis i rymden jämfört med andra riktiga problem.

Annars så jobbar jag mkt. Börjar kurs på fredag & är riktigt missnöjd över att jag och sambo inte ses på veckorna. Säger hej i telefon.

men det positiva är att jag har en mage som växer & en bebis som sparkar och världens finaste sambo 7 mil bort oftast det är det bästa allt annat kvittar ju egentligen, små bagateller och ilandsproblem?!?!?

Inga kommentarer: