fredag 20 mars 2009

Välkommen


Godmorgon!


I dag kan det bli årets varmaste dag enligt norran.se, får vi hoppas på,synd att det ska blåsa så mycket:-(


I går kväll fick Stina och Crille en son , stort grattis till er.


Jag drömde väl konstigt i natt, bland annat att jag var på fest och att jag hade nya jeans på mig, Linkan kom då fram och sa, dom där jeansen ska du inte ha din rumpa ser så stor och lång ut i dom. Modellen Levi´s passar inte dig.

Haha, det var komiskt...


Idag ska jag tvätta kläder har väl en så där 2 fulla tvättkorgar, jag väntar alltid tills det är fullt fullt i tvättkorgarna, sen ska jag träffa Dessie Emma & Emma och ta en fika. Sen ska jag på tjejfest / Personalfest ikväll i Eilas stuga. Ska dock ta det väldigt lungt min mage mår ej så bra. Har även en vätskebrist som heter duga...

Nu regnar det ute det var inte i går det regna ut vår regns liknande...


Nu är det helg och det kommer nog att bli helt kanon...

Kram

2 kommentarer:

Dessie sa...

Det var jättekul att ses, och TACK igen för presenten gumman! Du är så söt! Hoppas ni får kul i kväll. Berätta vad tapas är för mig senare. ;) Kram

Frillan sa...

Hoppsan vad otrevlig jag var i din dröm! Tur att jag är världens snällaste flicka i verkliga livet..haha..!