onsdag 4 mars 2009

Trubbel


Godmorgon!

Jag har stora problem med hotmail, dom gjorde ju om sin sida Myspace och andra inställningar för ett tag sen, detta har gjort att vissa mail tar sig inte fram eller ut från min mail. Detta drabbar mig på min företagsdel och min privata. Tradera mail är mail som inte tar sig fram, om man vinner en auktion osv. Jag har varit i kontakt med tradera 1 gång och ändrat inställningarna men nu har det hänt igen. + att min viktigaste leverantör får inga mail. Jag dissar hotmail stort då deras ändringar bara ställt till det för mig och kanske för dig?

I dag är det underbart väder. Jag ska till Jörn en sväng. Blir en prommis sen blir det jobb i Atején.

Godmorgon

1 kommentar:

Dessie sa...

Nä men det lät ju inte alls bra.. hoppas att det löser sig! Jo men tack tack!=)