tisdag 17 mars 2009

Inställd kväll

Gokväll!

Blev inget på VILA ikväll, lite väl många avhopp, jättetråkigt. Vet inte riktigt vad som hände. Men ja Vuxna människor som får en inbjudan och påminnelser ggr 3 ställer in i sista stund.... TRIST!!!!!!!!!!Det drabbad ju några, inte meningen, men Ska prova med nytt datum.

Min magen har som sagt totalkraschat och med det menar jag total. Ingen mat stannar kvar. Så går det då man äter pronaxen i 8 dgr.


Så nu är det gröt som gäller och skonkost. Hoppas på det bästa. Att det vänder snabbt och att jag inte rasar i vikt och tappar all energi...


Måste ändå säga att gröt är min räddning !!!!!!!!!!!!Nu när det så här illa.


I morrn jobbar jag 9-16 sen en sväng i smedjan... Inte många dagar kvar nu innan vi åker till fjällen längtar massor:-)

1 kommentar:

Dessie sa...

Ja sorry, jag är ju en av dem. Men jag hade aldrig klarat av gårdagen. Har redan foglossningar. Men jag har ju faktiskt redan varit med på en kväll.. så det hade ju blivit en repris för mig. Sånt som händer! Kram