söndag 1 mars 2009

Söndag


Godmorgon

Sovit tungt i natt, men ganska gott. Ovanligt är det när jag sover på jobbet. Väl hemma vid 10.00 så sov sambo och MAud hoppa direkt upp och a sig bredvid. Nu snarkar dom i kapp;-) Jag ska strax bege mig mot stan har en del att stå i dag, har ni hört det förr? Hoppas tjejerna hakar på en fika vid 14 snåret...

Borde egentligen efter 77 h jobbade lägga mig i soffan, men jag har inte tid med det, jo ikväll, ska göra bort allt nu sen ledig. I morgon jobbar jag 9-16 ska kanske ta komp så jag slutar 12.00. Får se. Tror det blir en bra film i kväll....
Godmorgon

2 kommentarer:

.: Elin :. sa...

Ååå, va mysigt! Och vilken cool tröja hon har.. ;)

Anonym sa...

Hej där! :) Jag blev jättebesviken på Benjamin, alla hade ju sagt att den var så bra, men men. Jag ska se Män som hatar kvinnor på torsdag så då får vi se vad jag tycker om den. :D Men DEN tror jag riktigt mycket på! Älskar Micke Nyqvist. :D Va fin hon är Maud för övrigt! Hon måste tycka att det är ruskeligt kallt såhär års, tur att hon har så mycket fina kläder. :D