söndag 15 mars 2009

Kanonkväll



Gokväll! Klockan har just slagit om till söndag & jag har inlett min söndag med en kopp te & en ansiktsmask. Jag har haft en kanonlördag. Klockan 15.00 begav det sig till Isladan för att se Aik Linköping, vilken match vilken stämning, du som inte var där ha ångest det var en av säsongens bästa matcher. Oj oj, jag ska i morgon vid 10.00 se reprisen så eggad är jag.

Väl hemma vid 19.00 så avnjöts det en god middag bestående av sallad, sen såg jag bror micke & sandra mello, där fick man se att Caroline af Ugglas FRUKTANSVÄRT DÅLIGA låt Snälla Snälla nästan vann snäppet bättre Marlena E vann, min favvor var H.E.A.T sen EMD men då officiellt gillar jag inte melodifetivalen, det märktes då nån som hette Sofia sjöng Alla på grekiska va, när var hur vann denna låt har ingen koll. Lite kul var det.


Kvällens snacks var kiwi och jordgubbar en vaninnigt god blandning, det slank även ner lite chips och karra!

I morgon är det söndag, tror det blir en kanondag! Godnatt

Inga kommentarer: