torsdag 26 mars 2009

Entourage säsong 4


Temp -7 ute blåser en del. Vi åkte till backen vid 12 för att grilla hamburgare till lunch. Det var gott och svin kallt. Åkte snabbt hem:-P jag beundrar alla föräldrar som är backen med sina barn och åker. Undrar om man själv kommer att vara så? Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder?! Jag tycker verkligen inte det jag gillar inte att vara ute då det är kallt och blåser. Idag hade jag mjukisar underställ och täckbyxor. Linne tröja underställ flecce dunjacka mössa kängor tjocksockar halsduk. Och jag fryser. Mest om ansiktet. I mina ögon är det bra kläder:) När man har barn kanske man ändrar sig? Nu ligger vi och ser världens bästa serie Entourage säsong 4. Har sett den 1 gång redan. I morgon hoppas vi på sol och mindre vind och -2. Trots dåligt väder men bra kläder har detta varit en kanon dag:)

Inga kommentarer: