torsdag 12 mars 2009

Shopping...


Goddag!


Har letat en laptop väska ett tag, behöver en innan vi åker till fjälls, och så ville jag gärna ha en Golla, den jag vill ha kostar ju 599:- och det är väl i dyraste laget. Även om den är snygg. Jag har då googlat ett tag på prisjakt & pricerunner, den billigaste jag hitta var på Halens för 499:- fortfarande tveksamt dyrt... Goggla in på Blocket.se och hittade en annons från ett företag som heter Outlet24.se och där fanns den helt ny för 275:- , klart jag slog till.... Micke tyckte det var lite onödigt med en sån dyr men bättre att ha en ordentlig som tål lite grann, än nå rappel som går sönder och inte håller, Jag säger- Man kan spilla vatten på väskan utan att det läcker in, får till svar :ska du spilla vatten på den ? Näää men om man kanske spiller... - Du är ju lite knäpp!

Sandra fyller 27 år i dag Hurra Hurra Hurra,

Inga kommentarer: