onsdag 18 mars 2009

Illamående....

Hej
Nästan hela dagen har präglats av illamående, så fort jag stoppar mat i munnen. Just nu kallsvettas jag för magen gör så ont. Ska äta en kur magmedicin & se om det hjälper...

Ska äta kokt potatis till middag med kokt skinka till, sen ska jag till Smedjan och lämna några grejor fixa Emmas ring sen hem. Ska vila helakvällen. I morgon väntar 9-22 jobb sen ledig tills måndag 9-22 sen tisdag 9-11 sen far vi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ledig på fredag det känns bra hoppas jag och Dessie kan ses & ta en fika... var längesen...

Nä nu blir det viloläge.

2 kommentarer:

Dessie sa...

Jag är helt klart med! Det va jätte jättelängesedan!!! Oh så bra, nu längtar jag till Fredag. Kram

Inreda Mera Hemma sa...

Vad roligt:-) Ska i säga klockan 12.00????