onsdag 4 mars 2009

Trevlig dag & kväll

Gokväll!
Har haft en kanondag & kväll, fullfart.... Åkte till Jörn efter lunch och mötte upp med Cathrin som driver Fura center. Hon säljer även mina smycken. Så vi surra en stund och hon visa mig runt. Jättefint. Kul att det finns sån drivkraft i små byarna runt omkring. :-)


Kvällen har tillbringats Smedjan och silver har smitts.... Sen åkte jag till Lina för att se Grey´s och få gofika:-) Mys.. Lina är verkligen en hejjare på baka:-) En liten Leila i henne tror jag ;-)


Nu är jag helt slut efter dagens bravader. Steg upp tidigt i morse också, ska försöka få mig upp vid 07.00 i morr med, lyssna på Riks MorgonZoo sitta i Atején och bara pyssla... finns inget bättre. Sen på dagen ska jag träffa Inger, det ska blir trevligt:-)


Godnatt!

Inga kommentarer: