fredag 13 mars 2009

Godmorgon

Jesus Kristus har slagit i gång 2000 W ute. Ett öga öppet, men man ska inte klaga över att det är sol ute:-) Tvärt om. Jag sov till 10.00 i dag, vakna dock vid 05.00 och låg vaken till 08.00 , sen blev det tyst då somna jag om.

I dag ska jag fika med min kära vän Sandra som har fyllt 27 år, sen ikväll så ska jag & alla damer till Anna och ta ett glas vin, mys:-)

I går var vi hos Svärföräldrarna, det bjöds på god mat från Wook & Roll, kyckling i casew nötter. Sen fick vi en present en Garmin Nuvi 205, det var ingen dålig present. Tack:-) Behöver jag säga att jag har helt underbara svärföräldrar, för det har jag.
Sen såg vi AIK förlora och det var ju trist. Men på lördag är det nya tag och jag ska dit och se. Nu blir det träning i 45 minuter. Sen staden.
Godmorgon



Inga kommentarer: