söndag 7 december 2008

Söndags ångest

Gokväll!
Helgen snart över, min söndags ångest stiger. Jag är inte den som brukar ha söndags ångest men nu har jag det. Jag gruvar mig riktigt mycket för denna vecka. Och det är väl för att jag varit sjuk känner mig inte riktigt 100% och att jag måste jobba så mycket. Det finns ju hopp om att det kanske löser sig så jag hoppas väl på det, men det såg mörkt ut. Jag vet att jag kan låta lite gnällig men ja det känns jobbigt. Slutgnällt om schemat nu! ...igen haha

Varit på Marknad i dag på Nordanå med Emma & Sandra, där träffade vi väldigt otippad Elisabeth , jätte roligt det var 100 år sedan kändes det som. Mysmarknaden som jag brukar säga var inte så jättemysig det var för mycket folk och min kropp var trött, ingen bra kombo. Sen efter lite letande efter ett ställe att fika på så gick på vi hit igen & tog en kopp kaffe. Jocke kom också hit-. Sen när alla dom 4 skulle åka dök Rebecka och sen Kerstin förbi så det blev fika igen. Vid 17.30 hade alla lämnat bygget och då blev det middag. En fika söndag väldigt mysigt!
Jag är väl på bättringsvägen & ska tillbringa kvällen med att se Narnia & kalla fakta om vår julmat.
Syster har också tittat förbi, och berättat en rolig nyhet... Hon ska köpa en hund , en söt sådan också.. ska se om jag hittar en bild på en likadan ras..Jo Rihanna har en sån... Visst är det en sån Syrran?

I morgon är det måndag och jag inget speciellt jag ska göra, vila tror jag. Syster kommer till stan och vi ska nog hänga lite. Satte in en annons på Blocket på Smyckena, oj vilket respons, 1/2 Umeå har snart ringt haha, men det är kul, Ha en trevlig söndag kram kram

Inga kommentarer: