onsdag 17 december 2008

Slut....


Gokväll!


Nyss hemkommen från jobbet & nu är det mycket mycket mycket jobb som väntar, jag betonar verkligen mycket. Sen jobbar jag lite knas så det blir inte riktigt som jag tänkt mig denna månad... Jag har inte julpyntat klart, inte fått in granen, inte handlat klappar klart, inte klar med alla smyckeordrar... många inten... men snart snart snart...

Problem med en leverantör om kedjorna... så om dom inte kommer i morgon/ fredag blir det kris.. eller ja dom kommer inte i morgon så det blir väl lite kris.. I guess, inte mitt fel. Så jag kan inget göra.
I morgon är dagen fullspäckad & ska försöka hinna köpa julklappar klart...
Nu blir det te & sen sova
Godnatt

1 kommentar:

Dessie sa...

Ja det skulle vi ju kanske kunna göra. Jag måste bara få upp julgranen först i dag och städa lite. Å så ska jag hjälpa mormor.... men om jag hinner så skulle jag ju även behöva in på stan! *puh* Det är som ingen lugn och ro innan jul!=) Kram