torsdag 11 december 2008

Huvudstrejk


Godmorgon


Huvudet sprängdes då jag steg up 07.30 i morse, det var bara att ställa in föreläsningen & lägga sig i sängen. Jag provade ta alvedon men det hjälpte inte. Nu nyss uppstigen är det lite bättre. Ska på stan och köpa mera alvedon & förkylningsgrejor, min sambo har också trillat dit.:-(


I dag ska jag kurera mig inför morgondagens 25 h pass...

(Eentligen jobbar jag 75 h i veckan, går av måndag 9.00) Men innan måndag faller in = 66 h vecka... om jag jag gått på föreläsning 70 det är HELT Galet, dont LIKE


Godmorgon

6 kommentarer:

Anonym sa...

Upplysningsvis så är det 24 timmar på ett dygn, så om du jobbar 25 timmar på en dag tycker jag att du gör ett fantastiskt jobb, hang in there!

Inreda Mera Hemma sa...

Fast jag skrev ju inte att jag jobbade i ett dygn utan att jag jobbade 25 h, kanske läsa lite BÄTTRE nästa gång, och vi jobbar faktiskt 25 h... så det så

Anonym sa...

Morgondagens 25 h pass existerar inte då en morgondag enbart innehåller 24 h.

Inreda Mera Hemma sa...

Fast min morgondag ser ändå ut så... 39 h eller 24 h

Anonym sa...

Fast de är ju bara 24 timmar som blir den dagen, minuten efter det så startar ju faktiskt nästa dygn Frida.
Så att ditt kommande arbetspass är 25 timmar, eller 39 köper jag. Men inte att morgondagens arbetspass är på 25 eller 39 timmar.

De är tekniskt sett omöjligt.

/I.D.M

Inreda Mera Hemma sa...

Fast jag skriver ju hur jag vill eller hur? VAd du köper eller inte bryr jag mig inte om, alla tycker vi ju olika:-) Vem är IDM då? Kul att du läser min blogg:-)