fredag 5 december 2008

Godmorgon 06.50


Vakna med fruktansvärda smärtor i magen. Åt 2 after eight i går och några chips, så går det. Jag får helt enkelt skylla mig själv, och påminns ännu en gång att livet inte innebär att njuta och äta gott, utan att äta strikt och det som tillåts. Detta innebär ju ett annat dilemma julmaten, helt enkelt det blir ingen, ja kanske lite men extremt lite. Jag vägrar må som förra julen. Dvs Illa konstant.

Ni som tror jag har magsjuka lugn bara lugn det är INGET sådant.

Nu ska jag försöka vila lite och hoppas på att detta går över.

2 kommentarer:

Dessie sa...

Jag vet!! Som jag sa till personen i fråga.. Jag är lysande på att lägga pussel!!! =) Jo men jag tycker att det låter jättemysigt. Kostar det nåt? Alltså om jag inte vill att det ska kosta alltså. Om jag inte köper nåt eller så?!? =) Jo jag ska komma förbi och låna filmerna av dig! Hemma i dag? Kram

Anonym sa...

ja, kan med all säkerhet säga att jag kommer dricka minst en till ringnes innan året är slut och jag ska dricka den med teleportiska krafter så du ska känna av den.

annars då??? du måste ha varit ordentligt sur för att inte ha tittat på hockey!?

peace