söndag 28 december 2008

Julbaluns...

Godmorgon
En lite trött Frida i dag, trots få öl. I går var det julbalusKnox, det var trevligt. Men kanske inte riktigt min musiksmak, men det var många man kände. Stort minus till garderoben, fanns ingen plats i den då vi kom, och att gå runt i fullsatt lokal med dunjacka är inte tänkbart. Men vi löste det på ett 3 i 1 galge.
Stort minus till min outfit.

Fransklänning från H&M snygg, men det fanns ett problem, Jag fastnade i folk, hela 14 stycken hann jag fastna i. P-O tyckte det var jätteroligt och förevigade det med en del kort. :-) så den klänningen blir att ha på hemma fester. Ett tips till dig som har den i garderoben och inte tagit fram den än. Nä ska jag klä mig och packa bilen med återvinning , fixa bort det sen åka till Forsbacka på Kalas. Ikväll ska jag till Emma om jag hinner...

Godmorgon

Inga kommentarer: