lördag 6 december 2008

Sjuk & Irriterad


Gokväll

Jag är sjuk, riktigt sjuk men jag tänkte skriva några rader om mitt schema som nu landat i min hand, schemat lägger vi själva ett s.k önskeschema. Vad som nu hände på vägen vet jag inte men jag fick INTE jag betonar INTE ett önskeschema. Denna vecka jag jag tydligen jobba 60 timmar är det tänkt. DET kommer INTE att hända. Nu är jag less på att jobba övertid. Jag hoppas att någon har gjort fel och kan göra om göra om så att det blir bättre. Jag hade också planerat semester i jul men det föll bort Jag tror jag måste finna mig i detta & acceptera. Jag vill acceptera allt utom kommande vecka jag tänker inte jobba 60 timmar jag vägrar helt enkelt. Varför då jo för att jag dom senaste veckorna jobbat 10 h + varje vecka och att jobba 20+ denna vecka...NEJ NEJ NEJ...
Nä det är nog bara att inse att jag MÅSTE jobba 60 h nästa vecka...

Denna dag kan absolut inte bli sämre jag lovar jag tror jag lägger mig ner & gråter

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla vän hehe!! Du är inte glad ser vi! Men sött skrivet va de!! KRYA NU PÅ DIG & hälsa Micke & Maud!!

Dessie sa...

Nä men vännen. Jag kan förstå att du känner dig överkörd. Men vem är det som bestämt schemat då? På vårt gamla jobb så hade vi schematräff och så satte vi oss ned med alla tider och snåpade ihop ett schema som skulle passa oss alla! Det va åxå önskeschema. Krya på dig. Jag kanske kommer i morgon och lånar filmerna av dig om det går bra? Kram

Anonym sa...

En sak kan jag bara säga,det har nog blivit fel på din första schemavecka men det får vi försöka fixa till. Sedan trodde vi att det var nyårsveckan du ville vara ledig. Ursäkta oss men vi har gjort så gott vi har kunnat med tanke på att vi inte har så många vikarier som kan och är intresserade av att jobba. Själv jobbar jag jag både jul och nyår! Mvh. Erika.

Inreda Mera Hemma sa...

Jo jag hörde att det blev fel, men det blir så ibland, får se hur det löser sig:-)Ingen fara på taket...