måndag 29 december 2008

Min Nyårs krönika

Snart snart är 2008 slut & vi kan se framemot 2009

2008 har varit ett bra år för mig personligen, jag fick fast jobb i April och stormtrivs, sen startade jag företag i februari och det går också bra. Vår familj blev 3, vi köpte söta Maud. Sen har det varit ett bebis år utav dess like, massa söta har kommit till världen. Jag ser framemot 2009 då fler söta bebisar kommer att födas.
Så här summerar jag 2008

Årets Program
Grey´s Anatomy


Årets Hus djur
Maud så klart


Årets snällaste
Min sambo Micke
Årets suraste
Maud Olofsson, klarar inte av tanten





Årets roligaste
Petra Mede
Årets pryl

GPS snudd på portabel DVD
Årets sjukdom

Magsjukan vs vinterkräk som har drabbat alla.... nästan


Årets miss

Min hemsida... vad hände?

Årets Flopp
Sjuksköterskornas strejk, vad hände?

Årets Miss..tag

Våran regering, ge till dom rika ta från dom fattiga, vill vi ha det så?

Årets Fjant

Kp Göran Hägglund, ville inte att Homosexuella skulle få gifta sig, men vilken fjant. Alla människor ska väl ha rätt att gifta sig. Kära i en man eller kvinna

Årets mat
Jag har upptäckt Vårrulle mummma!

Årets radioprogram

Rixs Morgonzoo


Årets nyårslöfte
Gå ner 3 kg sluta röka börjar träna bla bla bla nej inga alls har jag varför ska man lägga av nyårslöften, och vem håller dom?


Årets inköp
Vår nya dator

Årets nya internetaffär


Årets Bluff


Årets Problem

Pengar

Årets skandal

Köttfärs härvan på ICA. Sälja gammal köttfärs lägg av!

Årets Tragedi
Fallet Engla och morden i Arboga, tragiskt mycket tragiskt


Årets Händelse
Barack Obama For US president. Äntligen blev världen av med Bush?


Årets såpa
Bonde söker fru

Årets Film
Mamma Mia Helt klart!

Årets upptäckt
Att det finns så många björnar i Sverige, helt plötsligt är dom överallt.Björnjakt ?

Årets hockeylag
Skellefteå AIK

Årets fest
Sara & Peters bröllop i sommar, det var en trevlig och fin fest:-)

Årets dop
Delias, så vackert:-)

Årets frisör
Min syster som har utvecklas och tagit steget närmare att bli ett proffs

Årets bil
Audi i alla klasser

Årets Välgörenhets organisation
Friends

Året Legend
Mikael Renberg
Gott Nytt År alla Vänner Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: