torsdag 18 december 2008

Ny Magsäck?


Godmorgon


Önskar verkligen att jag hade kunnat sova till 15.00 i dag..nästan;-), steg upp 10.00 ja det var väl i längsta laget att sova. Jag har beslutat mig för att ta semester i morgon och på måndag för att jag ska hinna få julefrid hos mig själv. Jag hade en bra plan att smycken skulle vara klart & skickat i dag, och det ser väl ut att bli så, men då hade jag också en plan att allt annat skulle vara klart. Så blev det inte. Som grädden på moset mår jag dåligt, min mage är inte OK, så ja det är väl ett tecken på att jag ska lugna mig eller inte äta alls om magen fick bestämma men det går ju inte. Jag åt lax & kokt potatis till middag i går och det brukar min mage älska. Jag hade kramp i magen i 2,5 timma efter åt det är = ILLA. Så har börjat med medicin igen. Jag kan inte heller sätta fingret på vad det är jag har inte ätit något konstigt inte stressat så mycket...


Jag glömde skriva på min önskelista att jag önskar mig en ny magsäck? Går det?

Inga kommentarer: