torsdag 19 april 2007

Tefreak....



Godmorgon !

Jag måste säga att jag är ett litet tefreak, och nu har jag upptäckt ett nytt gott te som jag tycker alla ska prova:-) Friggs Hallon Te- Grönt Te, MUMS!
Snart ska jag ge mig i väg till min vän Lina på Cali, www.cali.nu och färga håret, ja inge drastiskt utan blont, inge märkvärdigt tänkte vara lite extra fin till på lördag då det bli storpartaj, sen ska vi sova i Lövångers kyrkstad det ska bli mysigt lite lyx... Min Vän Emma har kommit hem efter 1 månad i Thailand, jag hoppas vi kan ses i morgon och tjattra om det :-) Kram på er alla och ha en underbar dag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är åxå en "teoman", de e såå mysigt att sitta med en varm kopp te i handen. Jag har dock inte en hel låda full med olika te-smaker som du har...Hälsa Svenne grattis från mig!!!

Anonym sa...

Det var jag (sandra) som skrev ovanstående inlägg....