tisdag 24 april 2007

Core morgon


Godmorgon !


Jag steg upp halv åtta i morse för att jag tänkte fara ut & springa, men jag tyckte det var för kallt så jag träna ett core pass i stället. Gick bra det också. Kalas hos Emma i går & nu ska hon bli bortskämd på Aqua Spa:-) Emma hade även gjort mjölkfritt fika hur gullig som helt, en tårta med go green visp, inte så gott kan nog det flesta tycka... Första gången jag åt sådan grädde helt okej.. Tack Emma för den goda tårtan:-) Kände i går att sommarvärmen är på G ? Den filosofin tog slut i morse när jag skulle springa. Hade även sönder en tallrik i morse också igen. 3 :e tallriken i år. Denna gång tappa jag en kniv i diskhon, kras kras mitt itu. Andra gångerna har tallrikarna ramlat på varandra i diskhon, håller inte bra... Dyra är dom också:-( Ja ja inget att göra. I dag är jag ledig så då ska jag ta det lungt träffa Emma M på stan & fika:-) Längesen vi sågs för hon har ju varit i Thailand på smekmånad... Avis är ja vill också ... på smek... hmm ha ha nej skoja ba semester ( ha där fick jag nån) Godmorgon

1 kommentar:

Niniz sa...

Hej vännen!
Det är bra med mig förutom lite ångest gällande framtid o allt. Men det brukar gå över ganska snabbt. Hoppas du mår bra o att magen inte dummas. Kram