fredag 20 april 2007

Grönt...




Godmorgon !






Tänk vad lite man kan göra för att förnya, jag har förnyat vårat vardagsrum lite , jag hittade ett fint tyg hemma som jag inhandlat för ett tag sedan, tog fram symaskinen och sydde lite, sen limma jag det som kvar på en gammal kruka, fint blev det. Jag älskar att pyssla på hemma och det som är så skönt när man har tid nu har jag massa tid:-) Hann med en tygtavla också...I dag hade jag tänkt ta på min löpardojjorna, men sov för länge så måndag får bli mitt mål . Friskvårskompaniet är just nu ett minne blott jag har inte råd dom är alldeles för dyra...Men man får ju motion ändå, jag cyklar till jobbet varje dag ca 7 km, lite situps ja... det duger. I dag ska vi luncha på stan det ska bli kul att se alla:-) Kram

2 kommentarer:

Sofia sa...

Längtar så jag kan dö tills jag flyttar till ny lägenhet så att jag får börja inreda!!

Kram!!

Anonym sa...

Så vårigt och fint du har gjort! Gillar tygtavlan. Kul!