tisdag 17 april 2007

Shopping... & Inredning..










Gokväll...








Ett av mina stora intressen är att shoppa, jag älskar att köpa saker, men det vet ju redan ni som känner mig väl att jag gör... men jag har väl kanske insett att jag har ibland shoppat lite för mycket, då jag nu har vårstädat rejält för första gången i mitt liv... 16 banan lådor är borta, och i dom var det ganska mycket skräp som jag väljer att kalla det... Skräp som jag säkert betalat massa 100:- lappar för... ja spela roll nu, men man får sig en tanke ställare... inge mera skräp... och varje köp ska noggrant genom tänkas... Men visst blir man glad
av en ny jacka ? Nya skor? Eller nya jeans? Nä nu ska jag kojsa.... Pöss ( som Emma säger) och kanske drömma om kläder ...








2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst känner man suget efter att få rensa i alla garderober nu när det är så häligt vårväder! Man blir liksom lättare i sinnet när man inte har proppfullt med onödiga prylar överallt!

Har du bytt jobb, eller vad är det du skrivit lite om här? Blir det nån semester i sommar?

Anonym sa...

Jag kan ju inte vara anonym oh samtidigt ställa frågor! Ha, ha, ha! Det är Frida W här i alla fall! ha det så bra! Kram