onsdag 4 april 2007

Gokväll..

Hej ....


kl är nu 23.51 och jag har svårt att sova, jag sitter med mina örhängen och stoppar dom i påsar,ska skicka i väg dom i morgon, har denna vecka sålt för 600:-, behövdes i min kassa, den är väldigt liten...

Ikväll var vi och titta på en lägenhet, en 3:a på Fältjägarvägen ni hittar den på www.hemnet.se om ni är nyfikna. Den var fin jag gilla planlösningen, nu kan man väl diskutera kakel, vitvaror och tapeter men inget jättedyrt. Läget? Ja men ändå när till stan, lungt område... Nära till affär ska inte o där hela livet... ( Jag låter typ som jag är 60+)Vi har anmält intresse så vi får se...Konkurrensen är 13 andra 70++ helt sinnes...

Vid sju hämta jag upp Syster vid bussen, vi utbytte kläder och lite skvaller, skildes åt, och jag åkte för att hämta upp Linda som befann sig på degerbyn..vi drog till emma där det var pyjamasparty, skvaller & skratt...




Nej men jag ska försöka få lite sömn... Nyfiken blir jag på Anna hur ditt hår blev, jag tänkte på det nu när vi alla börjar klippa av vårt hår, är det för att vi börjar bli gamla? Ses i morgon kväll alla det ska bli kul:-) Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej!
Jag kan bara meddela att jag är korthårig... detta beror inte på att jag håller på att bli gammal utan att det är INNE just nu. Vill verkligen inte spä på min åldersnojja... ;) Ska till Sandra o plugga idag så om du är hemma är det bara att komma dit. Puss