torsdag 12 april 2007

Nu spårar det ur här..


Hej hej ....


Kolla på en 3 :a i går på torsgatan den var ju som ganska fin... www.hemnet.se men kanske fel läge, osäkra var vi.... Ja budgivningen är i gång utgångspris 295.000 och nu är den uppe i 605.000, tycker ni att det är rimligt???. Om det nu fortsätter så här så tror jag att vår generation kommer att svårt att slå oss in på marknaden husen stiger ju också... hur ska detta gå? Jag blir lite orolig... Blir inte ni?


I går hade jag kaos i vardagsrummet jag gjorde en hel del örhängen, jag ska ut med en del och sälja... Jag behöver lite kosing då jag fortfarande inte fått lön, nu handlar det om 2 lappar men just nu behöver jag dom två...


Nytt jobb på G... tänk om detta kan sluta bra då då .... går min dröm i uppfyllelse... hihi


Jag tycker att vi alla ska hänga i kväll vad säger ni? I miss U all:-)


Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena! Mormors lägenhet är ute nu. Ligger på fältjägarvägen, huset närmast stan. Utgångspris: 285 000:- men nya tapeter är ett måste! kram Linkan

Niniz sa...

Hej gumman!
Vad duktig du är på att pyssla önskar att jag hade den "ådran" i mig =) Måste nog ta och köpa mig ett par örhängen av dig, dom är jätte fina. Kramar