tisdag 17 april 2007

Slut Luft...


Godmorgon !


I morse på väg till jobbet upptäckte jag att jag nästan hade slut luft i däcken, Det var väldig tungcyklat, jag tänkte snabbt att detta kommer nog att innebära att jag blir sen så jag pinna på, jag starta 06.35 kl 06.48 var jag framme, och det vi pratar om är en sträcka på ca 3km... Jag ska ta det lite lugnare nästan gång sen ska jag fylla på däcken... I går var jag hos pappa & ulla hela dagen, pappa fyllde ju år och hade öppet hus det kom Mycket folk, jag och min syster hjälpte till med disk och mat så det var full rulle hela dagen...

Presenter & blommor öste in, jag tror att pappa blev mest nöjd med biljetter till Rolling Stones på Ullevi i sommar & att han ska fara och köra Formel 1 bil... en ganska bra present? Vad säger ni? Den 27 satte jag syjunta jag hoppas Emmorna kan, för ni har ej svarat:-) Vad ska alla göra ikväll då? Kanske ses?

1 kommentar:

Emma sa...

Tjabba! Jag skrev ett mail till dig idag, men du kanske inte har fått det :(... man JA jag är gärna med på syjuntan :) Du får ta och hälsa farsgubben grattis :)