lördag 14 april 2007

Sol & bränd...




Gokväll...




Vilken dag det har varit i dag, helt underbart, jag har tillbringat dagen i forsbacka, en lååång prommis sen suttit i en solstol och solat & läst en bra tidning... Jag satt där ganska länge, sen tände vi grillen, åt mums, upptäckte sedan att jag bränt mig ganska rejält. Jag skulle ha smörjt mig men man tänker äsch det är vår, ingen fara. Så var inte fallet... Men annars en helt underbar dag, nu i afton har vi varit till Davva & Stina och druckit lite vin, det var mys. Trött blev jag så jag gick hem resten gick på Balsac jag vet tråk tråk, men jag ska upp vid 7.30 i morrn ska ju sälja på loppis... Jag kan va rolig en annan gång:-) Modo knep SM guldet det kändes mindre bra jag höll inte på dom utan på Linköping, men men det bättre laget vinner ju så är det.




Men jag hoppas alla haft en bra helg, kramen

Inga kommentarer: