söndag 8 april 2007

Dagen efter ...


Hej på er!



I går tillbringades kvällen på station8, förfesten var i PRO huset, Hasse fyllde 30 år så det firades stort:-) Vi var ett gäng på 20 pers som åt och drack, sen vid 23 gick på station8, kön var lång men Jag, Sara och Johanna tog oss in ganska snabbt, mkt för att vi gled längst alla andra, tyckte vi var smidigt och osynligt... eller ? Väl inne skiljdes våra vägar i vimlet, jag mingla lite träffa tjejerna, vi skiljdes åt men hade då med mig Dessie och vi entra dancefloor, det var ju som kul, fram till någon kasta ett glas på golvet bakom mig, tänkte inte så mycket på det utan dansa på, men efter ett tag kändes som jag hade något i benet jag börjar mig ner för att känna efter och får då blod på min hand.. ja en av glasbitarna har ju fastnat och satt fast i mitt ben/jeans.. . jag och dessie fick lämna dancefloor och leta upp toan där var jag tvungen att strippa av mig byxorna och dessie tog ut biten. Så nu i dag har ett snnygt + sår, ser ut som någon skurit mig med skalpell... och lmmnat + som ett tecken. Ont runt om gör det också.. crap crap. .. Jag ska strax åka och jobba... men är jättesugen på att se film i kväll.. Någon som är sugen, knkse det holiday med Diaz och Jude Law och kanske lite chips och godis och mys i soffan? Kram på er alla

Inga kommentarer: