tisdag 10 april 2007

Förråds tömning ....

Godmorgon !

I dag har jag gett mig på våra tre förråd, nu ska det verkligen rensas, min sambo tycker att jag har alldeles för mt grejor och det är nog sant inser jag nu när jag tittat efter. Vi har 3 stycken förråd. 2 stycken får vi ha, 1 har vi lånat. :-) På söndag ska jag ta ett par lådor och sälja på loppis, tänkte jag skulle kanske kunna få en slant för grejorna...Vi får väl se... Mycket skänker jag till rödakorset, en del säljer jag på tradera och det mesta åker i soptunnan... Mitt mål är att vi ska kunna gå in i förråden och se vart saker och ting ligger inte som nu , när man öppnar en dörr ramlar saker ned på en för jag stamplat allt så fint. ..? I går var vi förbi Johan & Lisa och jag eller vi fick en fin bokhylla av dom, detta innebar att jag var tvungen att ta bort en massa grejor och tänka om, så nu kastar jag i stället, innan vi har så mkt grejor så vi måste låna ett till förråd. I veckan har jag kort vecka 3 dgr jobbar jag , har jobbat hela påsken. Så det förtjänar jag.. Nej nu ska jag dyka in igen... Bye!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojoj vad du är duktig!!
Jag skulle vilja ha den orken som du har. Rensa är ju fan det tråkigaste som finns.. Fast kul är det sen när det är fint!
Kram