tisdag 3 april 2007

Gokväll..

Gokväll...

I går skedde cykelpremiären, jag gillar faktiskt inte att cykla men jag bestämde mig för att i går var det dags, det gick ju sådär lagom bra lite motvind men. Värre var det i dag då jag cykla hem, jag cykla uppför lasarettsbacken i motvind, jag kan tillägga att jag fortfarande är snorig, så håret ståendes åt alla håll och snor över hela fejjan...även i min panna, inte vackert. I dag träffa jag min kära vän Linda som kommit hem:-) Vill man träffa henne finns hon på DORIS , som har fått in jättefina vårkläder:-) Vill ha... Sen tog jag en fika med min andra vän Sofia som också kommit hem, det var väldigt trevligt. Gick på stan en sväng med emma, det tog slut efter jag igen fick skoskav och kunde ej gå:-( I morgon blir det jobb möten halva dagen, sen på kväll ska vi titta på lägenhet igen:-) Kram på er

Inga kommentarer: