onsdag 18 april 2007

Jag dör av smärta...


Gokväll....


Det finns smärta & så finns det SMÄRTA. Att ha ont i huvudet är en form av smärta, att få en glasbit in i benet är en annan typ av smärta men den värsta smärtan som finns för mig är min mage, jag har skött mig otroligt bra, 1 månad utan fusk, tills i kväll.... jag var så otroligt sugen på chips... dill chips som förr var min favvosar... åt ett par stycken, längre hann jag inte det var som att något stack kniven imig och vred om. AJ .... Jävla helvete så less jag är på detta allt jag gillar tål jag inte, jag saknar mest choklad, chips & godis.... Ett glas mjölk, creme fraiche mexican chili, fika på waynes, fil med hjortonsylt, kola som dumle, listan kan bli ännu längre flera sidor... jag är less & blir bara arg för jag tycker det är så orättvisst. Jag skulle betala ett högt pris för att inte vara mjölkprotein allergiker. ( jag är INTE LAKTOS) Crap crap, men det är ju mitt eget fel:-(

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd om dig! Förstår att det inte är det minsta roligt. Men det enda man kan göra är att sköta sig, tyvärr. O hoppas på att nån gång kanske magen blir bättre... Det brukar ju kunna ävxa bort med åren, så var det ju iaf när man var liten. Bara att hålla tummarna! Kram på dig