tisdag 19 december 2006

Trött ...


Gokväll ...


Har just landat efter Umeå trippen, helt slut klockan är nu 22.30, jag åkte 08.00 sen jobbat 2 nätter i rad...


I alla fall kom till umeå i dag vid 10.00 och intog jakten att hitta myrornas i Umeå det gick inte så bra så vi åkte in till stan sprang en sväng på Lagerhouse där flippa* jag lite granna, ( jag brukar flippa på lagerhouse, brukar inte ni?) Sen ut till flygplatsen för att hämta syster, det var jättekul att se henne, äntligen hemma:-) Sen dök Pierre upp, kom just hem från USA brunbränd dessutom, (avis blev jag) (Fråga Micke i går om Pierre skulle komma hem över jul!?!?) Vilket sammanträffande. Allt bra med han skule kanske komma på fredag då vi tänkte dricka glögg:-) Alla som vill får komma:-)


Sen efter flygplatsen bar det av till Teg där den berömda Expo ligger, ( en annan affär jag brukar flippa i och även du Dessie ;-)) Så vi handla där och flippa lite sen gjorde vi en rund tur inne i stan, 4 kassar senare åkte vi hem , men jag ville hemsk gärna hitta myrorna så vi gjorde ett till försök, och LYCKADES gick inte där och strosa, hitta dock inget, trodde jag kanske skulle flippa igen men tur var kanske det för det börjar sina i kassan nu....


Middag blev vid 19.00 tillsammans med AIK - Luleå matchen som ni alla vet sluta 2-2, så det var ju piss var som nära där.. men men ...


Äntligen hemma i alla fall och nu ska jag sussa...


Åhh Linkan kom hem i dag vi lär ju ses i morgon då vi har syjunta ;-)


Godnatt


*Flippa ett annat ord för att få typ shopping djävulen i sig på en affär och tok shoppa som man också kan säga

2 kommentarer:

Emma sa...

flippa... herregud!! hoppas du hade det kul!! ses ikväll då!! puss puss

Niniz sa...

ahh shoppa!! Det e farligt...=) Kram