fredag 15 december 2006

Godmorgon !


I dag när man tittar ut så har snön kommit:-) Big smile.

I kväll får jag träffa Anna det ska bli kul det var längesen. Sen ska jag och Sandra ge oss på julskinkan får se var det slutar. Måste även tillägga att ett par svordomar att sagts till denna blogg för den är väldigt krånglig och lite för avancerad för min del. Jag har råkat deleta 2 saker vad vet jag inte men... det kanske märks? Om snart en vecka är det julafton känns konstigt... Mycket därför vi har haft gröna gräsmattor och regn i 2 månader tror jag ... Snön gör mycket för min julkänsla.

Hade även tänkt baka i dag, jag är ingen bakarmästare precis, jag är mera oj, nu blev jäsningen konstig och brödet stenhårt, aj då det här blev inge bra, men f-n den som ger sig! ( Får man svära på sin blogg eller blir jag utkastad då)


Ha en bra morgon alla


Kramen

3 kommentarer:

Emma sa...

tjenis! sitter på jobbet och jobbar en massa ;)... Är det du som tagit kortet eller ;) vi ska nog ta reda på hur vi gör med din blog... ha de.. ses ikväll..

Anonym sa...

vad kul att du börjat blogga =) Fika snart...storkramen

Sofia sa...

Det är klart att du får!! Du får skriva vad du vill så länge det inte handlar om förtal... Ja, ja, jag ÄR skadad! Har spenderat de senaste tolv timmarna med att läsa om just förtal, tryckfrihetbrott och brott som kan uppkomma i sambande med databaser(ex. bloggar). Håller på att bli knäpp! Men snart ses vi!! Kommer förresten gärna på glögg... Måste till pappa först för sedan åker de till Hudik men jag tänkte att om det är okej så kommer jag gärna lite senare under kvällen..? Och vet du nåt mer... Jag och Anna kommer oxå att gå på Balzac! =) Ha det så bra! Puss!!