onsdag 20 december 2006

Jul junta ...

Gokväll...





Kom just hem från "syjunta" hos Sandra, som vi valt att kalla det, ingen av oss syr väl direkt men men vi ses och umgås:-) i kväll var det juljunta med julklapp, pyssel och jul fika ( glögg, pepparkakor, 2 kg godis, lussebullar, drömmar, och chokladrutor) Det var jätte trevligt och i kväll var vi hela 14 st , Dessie var sjuk så hon kunde inte. Vi var också ovanligt många, men alla är ju nästan hemma Sofia och bettan va inte med, 7 stycken är väl normalt men ju fler desto roligare. Ett av pysslet var att göra disk handdukar, allas blev jättefina min såg ut som en 8 åring skapat:-( men men ... julklappas utdelning var kul, alla fick en siffra 1, 2 ,3 det var också i den turordningen vi fick ta en julklapp ur högen ( 14 st julklappar) Men när no. 1 valt sin och öppnat, fick no.2 i turordningen antingen ta en ur högen eller ta no1:s julklapp. jag snodde Linas ( no.8) julklapp ..Sorry gumman...men jag var no.9 och den var så fin, jag var ju inte den enda som snodde en julklapp...juh ! En snögubbe och en godis påse fick jag:-)


Annars har dagen bestått av att slå in lite julklappar och vara lite slö... fortfarande trött efter umeå. I morgon blir det core träning och jobb.


Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, visst var det mysigt att samlas alla tjejer, det är alldeles för sällan. Återigen, tack för lussebullarna...tur att du finns och kan styra upp det där lilla extra =) love you!
Kramis