lördag 23 december 2006

God Jul Alla jag känner, gamla bekanta och mina vänner :-)


Goddag !



Visst var jag fyndig i min rubrik..? H a ha...


I dag vakna jag upp utan huvudvärk, de var skönt för jag hade lite disk att ta hand om. Halva fick dock Micke göra...


Sen for jag på stan och fika med Sandra och Sofia, Linda blev tvärledig från DORIS och kom och va med oss ett tag. Träffa även Nina och Cissi det blev många kramar och God Jul fraser:-) Ja som sagt i morgon är det julafton och allt vore kanske perfekt om snön va här. Jag får mera julstämming av att titta in hos folk än ut:-( på alla gröna gräsmattor


Men det känns kul att det är jul snart hihi...



Ikväll så är det uppesittarkväll, för mig innebär det bingolotto, jag vet tantvarning men jag gillar det, supa gillar jag inte att göra dan före det ska jag göra sen. Min mage föredrar också att jag inte super till allt för ofta och jag måste lyssna på den, annars hamnar vi ju i krig och det vill vi inte så är när julmaten står på borden:-) Uppesittarkvällen blir i år hos Lisa & Johan, Mickes syster i Lund. Ska bli mys...




Men Tack alla för i går alla , och En riktigt God Jul på er! Och vi ses på juldagen



Stor Julkram

1 kommentar:

Niniz sa...

God jul gumman! Tack för den super mysiga glöggkvällen, man känner sig alltid så välkommen =) Vi ses på juldagen. KRAM