torsdag 14 december 2006

Julskinkan blev dyr ...

Hej allihop!

Nu har jag bytt blogg det inte så bra med MSN bloggen den funka inte ...
Ja i dag har jag haft en effektiv dag, varit på stan nästan hela dagen. Jag jobba natt i natt sluta 09.00 då for jag hem drack en kopp kaffe med Linda som titta förbi, sen efter tio for jag på stan, handla nya jeans, juklappar och massa mat på ICA Maxi, tänkte att jag i år skulle inhandla en julskinka, en färdig som man bara gilerar? ( Stavas det så) 90 SEK för en julskinka shit va dyrt. Men då ska Sandra dela med mig som tur är...Jag ha även hittat ett par skor i dag som jag tänkte ha till min nyårs klänning... Vad tycker ni?



Jag ska fara och träna core kl .20.00 men tror inte jag ids i dag ... ska plugga i stället för jag skulle visst vara klar om 1 vecka med hela utbildningen... oj så jobbigt..

Stor kram

2 kommentarer:

Emma sa...

tjena!! nu ska vi se om ja kan skriva i denna.. snygga skor du... och ja fick en julskinka av mamma igår som ja har gjort klar... skit god blev den..

Anonym sa...

nu ska vi se.

Vill bara säga att om du nu delar på skinka med sandra så blir den ju lika dyr, för du får ju bara halva skinkan för cirka 45 kr då ;)

keep up the good work