lördag 30 december 2006

Nyårs blåsa och dekorationer....


Hej hej ...


Kl. 10.00 nästan prick var jag på stan i dag, jag träffade syster och hjälpte henne att hitta nyårs blåsan:-) Det gick väldigt bra vi hitta skor, top och lite små krafs, själv köpte jag inte så mycket ett snö armband som matchar mitt halsband:-) Var även in på den här nya affären C girl eller vad den nu heter.. Där fanns de mycket intressant kanske inte i min smak ... Ett par jättesnygga shorts hade dom som både jag och syrran kasta ett öga åt, men att köpa shorts ( inga sommarshorts utan mer city shorts ) nu kändes inte rätt, kanske en födelsedagspresent? det är ju snart dags för 25 års dagen...;-) Ikväll ska vi inhandla nyårs menyn, plus allt annat som hör därtill, typ dekorationer, fyrverkerier? Måste man ha det ? Undrar vad man ska hitta på ikväll? En öl? Vad säger ni ?
Kram

1 kommentar:

Emma sa...

hade väldigt trevligt igår!! ses snart ;)..