söndag 17 december 2006

Lite huvudvärk i dag ...

Godmorgon !
I går var en trevlig dag, jag jobba mellan 09.00 till 15.00 sen for jag och köpte lite julklappar ( nästan klar nu:-) Sen hem, julskinkan in i ugnen, det gick väldigt snabbt och den blev god:-) Sen piffa jag till mig lite och gjorde mig redo för kvällen. Jag , Sandra och Linda gick vid 19.00 till Old Williams pub där vi mötte upp Emelie och Sofie, maten var kanon. Vid tio snåret förflyttade vi oss till Balsac. Där vi sjönk ner i dom röda sofforna och myste. Mycket skratt och många öl, en trevlig kväll.

Styrde hemåt vid tolv, jag jobbar i dag så det kändes som ett bra beslut så här dagen efter. Om en vecka så är det julafton, och i morse såg jag en prognos för dagen, vi får sol och plus 3 det känns så där, vill kanske inte ha snö storm, men heldre snö än grönt gräs...




Veckan som kommer blir tuff jag jobbar massor och har massor i skolan, men jag ser verkligen framemot helgen som kommer... så får tänka på den... Skulle även vilja baka lusse bullar... ja vi får se...

Kram på er alla !

Inga kommentarer: