tisdag 26 december 2006

Annandagen...












Hej ...



Ja i dag är jag väldigt trött, och det kan ha att göra med gårdagen, den tillbringade jag på Balsac, med middag och vin, goda vänner och 550 andra... det var väldigt trevligt:-) Men det var trevligt jag tog massa kort så jag tänkte ni skulle få en smygtitt ;-)


I alla fall vid 19.00 entra vi Balsac, där ett bord för 23 personer var bokat, på menyn stod lax, ryggbiff, sallader och potatis i alla former. MUMS var det. Vi vårt bord satt många jag kände och halvkände så det var trevligt. Bettan, Ida och Johanna var med och det är inte ofta man ser dom, det var kul. Jag gjorde också en rolig sak i går, jag filmade på dansgolvet kommer någon i håg? hihi jättekul.. den filmen är dock i säkert förvarva inte orolig jag har bara acess... Kvällen gick i vinets tecken och det var bra, men eftersom det var knökfullt i baren så turas man om att köpa, det blev nå missförstånd där mellan jag och sandra och helt plötsligt hade jag fler aqua tini än vad jag ville... jag är ingen aqua tini tjej men det slank ner och jag blev roligare och roligare där vid 01.00 tiden var jag rätt trött efter 6 -7 timmars festande så åkte jag hem, när jag kom hem somna jag sött...


Måste bara få säga att alla var väldigt tjusiga i går, klänningar, toppar och allas hår. Alla var fabolus ( tror inte att det stavas så men men ) Nu snart är det jul hos Pappa & Ulla så jag måste kamma mig...


Puss på er och Tack alla för i går jag hade jättekul Stor Bakis Kram på er




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Frida!

Ville bara tacka för sällskapet vid middagen igår, jättetrevligt! Såg att du var flitig med kameran (tog själv inte ett enda kort), så om du vill får du gärna skicka nåt på min mail, elinolsson78@hotmail.com

*Kram*

(Hittade din blogg via Mariah).

Emma sa...

hej gumman!! jo, ska bli bättre på kommentarer... fina bilder!! måste ju snacka om nyår!! puss