måndag 18 december 2006

Examen ...

Godmorgon alla !


I dag så är jag klar med skolan och ja man kan kanske säga examen? Jag vet inte?!?!? Jag är nu undersköterska, känns ganska bra faktiskt. Efter ett års studerande, tar egentligen 1,5 år men jag valde att tok plugga, som jag måste erkänna i vissa stunder ångrar. Men nu är det klart och det är så skönt...

BIG SMILE


Vad händer nu då? Ja den som det visste, jag jobbar ju extra inom handikapp omsorgen med utvecklingsstörda och även inom psykiatrin. Sen har jag vikarierat på Barn avd på sjukhuset och allt detta är jätteroligt, men vikarie kan man ju inte alltid vara.. Och en tjänst är inte så lätt att få...men vi får se vad som dyker upp jag ska ta itu med detta efter nyårs... Nu ska jag njuta av ledighet och att det snart är julafton.


I dag blir det kanske att baka saffrans bullar , har aldrig gjort det och jag är ju inte het på baka så kan hända att det blir stenhårda...


Sen jobbar jag natt i natt och i morgon bitti bär det av till Umeå för att hämta syster på flyget, hon kommer hem från Växjö. Sen blir det lite jul shopping i umeå. Det ska bli så kul att träffa henne igen:-)


Kram på er

4 kommentarer:

Niniz sa...

Grattis gumman!! Hoppas bakandet går vägen =)

Anonym sa...

Grattis gumman!
Jag är så stolt över dig =)
Håller tummarna att du får dig en tjänst snart!!
Kram

Sofia sa...

Det är bara att gratulera! Återkommer om 8 terminer så kan vi fira ihop..! =)
Ses snart!
Puss!

Anonym sa...

Hej stumpan! Nu har även jag hittat till din blogg. Vilken fin blogg du har knåpat ihop! Jag ska prata med Jens om fredagen... jag tycker att det låter som en fin-fin ide. Vi hörs kram.