fredag 28 maj 2010

Trött & ont i huvudet

Godmorgon




Elle ligger här bredvid och tittar och ser nöjd ut. Nu somna hon. Igår var hon inte nöjd. Magen gjorde nog ont och hon låg och knorra. Åt som aldrig förr. Så i natt sov hon mellan 23-06.30. Jag sov också sen sov vi mellan 7-10. Men jag måste nog lägga av med mina låånga sovmornar. Jag brukar vanligtvis sova 6-7 h Per natt nu sover jag 10 h, och har idag årets huvudvärk, bättre jag stiger upp sen sover på dagen i stället. Blir knas annars i kroppen känner jag.
Trött och ont i huvudet, sen känner jag mig lite deppig över det här med FS, är så trött på att få ut en "lön" på 4700 kr

Tror det blir ett ordentligt fredagsmys ikväll med en bra film och en stor godispåse. I morgon får vi möblerna hit ut, sen åker vi till forsbacka för att fira Kerstin, på söndag åker vi till lövånger för att träffa mormor & morfar och syskon mamma och kanske moster med familj.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Carina sa...

Trist att vakna med huvudvärk :(
Visst dricker du mycket vatten eftersom du ammar så behöver du ännu mer vätska :)

Elle är ju hur söt som helst !!

Inreda Mera Hemma sa...

Nä jag dricker ju för lite vatten, skärpning Frida