torsdag 27 maj 2010

Städar tagen

Fick ett städil och städar tvättar och gör ordning och reda här hemma.



Ska dock slå mig ner i soffan och se lite Entourage snart tror jag.

Idag har Elle haft ont i magen, så hon har varit vaken hela dagen, somna vid 18.00 och nu vaken och ska äta. Hon har ätit mycket så hon kanske sover mkt i natt??

Hann med ett besök på stan, hann köpa present till Märta och Annas lille. Har 2 kvar att köpa, får bli vid ett annat tillfälle. Hann 2 ärenden själv, present från h&m ( om du köper tidningen Elle)schampoo balsam och en inpackning.


Sen hitta jag ett par strumpbyxor till Elle


Ville köpa 1 par vita men det fanns inte.

Annars har jag ringt försäkringskassan, saknar en utbetalning denna månad, dom hade visst glömt det, men oj oj så tokigt, igen.
Tur att är miljonär och inte behöver några då

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anna sa...

Försäkringskassan är ju sååå roliga att ha att göra med... Man kan bli galen ibland!

Hoppas lillgumman blir bättre i magen! Fick höra när Assar hade ont i magen där i början att om man dricker något med kolsyra kan de små liven få ont i magen... Så jag fick lägga av med min Ramlösa Granatäpple ett bra tag...

Inreda Mera Hemma sa...

Jamen visst blir galen på dom, ja jag undrar om det något jag ätit?!? Svårt att säga