lördag 29 maj 2010

Oron...

Godmorgon

Elle mådde inte så bra igår, vi ringde 1177 efter ha googlat lite och det gjorde jag rätt i. Hon rådgjorde med barnläkaren i Skellefteå men vi skulle avvakta med att åka in. Blir det värre måste vi åka in. Jag var tårögd av oro igår. Det är hennes mage som krånglar, maten rinner rätt igenom. Det är inte normalt för en 3 veckors bebis. Det plus att hon hade sömnbrist gjorde att hon var väldigt ledsen igår kväll. Men sen sov hon stort sett hela natten och är pigg och glad idag. Men blir det inte bättre måste vi ändå åka in. Hoppas hoppas. Jag ammar oftare för att hon inte ska drabbas av vätskebrist. Det gör ont i mitt när Elle inte mår bra.


Hoppas på en bra lördag

Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Rebban sa...

Men vännen.. hoppas det blir bättre snart! Hon har varit med om mycket er lilla dam. Hon kommer fixa detta också. Det är en stark liten tjej ni har.

Många stora kramar från mig och Danne

Carina sa...

Men lilla Elle så tokigt...Hoppas det va nåt tillfälligt som går över...förstår din oro speciellt då hon är så liten...Ring hellre en gång för mycket än en gång för lite om inte annat för din/eran egen skull...
Håller tummarna för lillgumman !!

Anna sa...

Det är inte roligt när de små inte mår bra. :( Tårarna kommer lätt å det gör så ont i mammahjärtat... Jag hoppas hon blir bättre snart lilltjejen. Å ring! Ni känner ju Elle bäst och vet när allt inte är som det ska. Man kan inte ringa "en gång för mkt" tycker jag. Känner man sig oroligt så måste man ju få fråga någon.

Sköt om er! Många kramar