onsdag 12 maj 2010

Kaffestund har guld i mun

Godmorgon




Ligger i soffan och tittar på min söta dotter som hickar. Jag har nyss duschat efter ätit frukost. Natten har varit kanon. Men lite lätt sömnbrist har jag.

Min kropp förändras varje dag, ni vet ju ni som fött barn vilken förändring man går igenom. Magen sjunker sakta in, vätskan har inte försvunnit utan bara ökat. Mina fötter ser ut som elefant fötter. Sen har en liten Pamela Andersson känsla infunnit sig och det är rätt coolt. Men ömt.
Hormonellt är det lite galet känner jag upp och ner. Helt galet och helt magiskt.



Bara mys idag och vila

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Emma J sa...

JO de är ngt specielt efter förlossningen, mkt händer me kroppen :) både bra å dåligt :P

sofie sa...

att det är coolt, pamela anderson och paris hilton om vartannat, och ibland en av varje. hon är verkligen fin, lillan. =)