torsdag 6 maj 2010

Redan torsdag

I natt har jag sovit 10 timmar, vaknat många gånger av att vara kissnödig och sammandragningar. Mailat min bm på morgonen om det här med magen, den är ofta stenhårt, som att jag har världens längsta sammandragning, jag har ont i magen men det är min ibs som spökar, gillar inte mat just nu och det känns som ett stort sår i magen jag rår för det själv, ätit för mkt frukt och druckit juice.

Jag ligger i sängen, har varit upp och duschat och ätit frukost. Seg känner jag mig. Jag har redan


ont i fötterna jag samlar så grymt mycket vätska, kan inte ha mina skor utan Micke 42 sitter bra. Tur det är vätska som försvinner. Men det gör lite ont känns som värk typ och att jag har tramdynor.

väntar på att dom ska ringa från verkstan om bilen, domen kommer idag, känns otroligt tungt och gruvsamt. Han var inte direkt positiv när han fick se den. Och hitta lite mera bucklor och sprickor, jag tyckte det var mest lackskada, men icket.

Ha en fin torsdag


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: