lördag 8 maj 2010

Lördag

Godmorgon

Gjorde ett dumt val igår när jag la
mig, tyckte det var lungt så jag tog inte värk tabletterna, som jag blev ordinerad. Vakna säkert 10 ggr inatt av kraftiga sammandragningar. Som hon sa att jag skulle göra om jag inte tog dom.
Blir att vila nån timme på dagen. Just ätit frukost


Åker nog upp på solbacken och en sväng på barnens hus.

Tror inte jag föder barn idag, tror typ att det aldrig blir nått av det här, känns som jag gått i 8 veckor och bara väntat och alla (på sjukhuset) har sagt ojoj nu är det nära.

Godmorgon

- Posted using BlogPress from
my iPhone

5 kommentarer:

Rebban sa...

Jag förstår att det måste kännas som en utragen väntan. Bäst är att ställa in sig på att hon luras i vanlig ordning.

Njut av denna vackra dag tillsammans med Micke.

Kram

Inreda Mera Hemma sa...

Fast hon luras ju inte hon är ju på g det som det jobbiga. Eller ja del 1 av förlossningen är avklarad, kanske tänkt att jag får mig en drömförlossningen ?? Vi hoppas, jag njuter av dagen i solen, kom förbi om ni vill kram
kram

Rebhan sa...

Jo jag vet ju att hon är på g.. men det är lika bra att tänka att hon kommer ta så lång tid på sig som hon kan.. det verkar vara en dam med beslutsångest iaf ;)
Kram

Anonym sa...

Kan det vara så att lilla fröken är ännu mer på G eller kanske redan född, man blir som misstänksam när du inte uppdaterat på ett tag. Hoppas att allt är bra i vilket fall som helst... Kram Erika T.

Inreda Mera Hemma sa...

Hon kom ju ut som det var tänkt:-))